Blivit närhetsjunkie

Hur snabbt man vänjer sig vid att ha någon boende hos sig?

Tja, det tar typ en vecka sen så känns det bara konstigt om hon ska sova borta två nätter.

Tur för mig att Tessan är i stan på torsdag, då går jag till Galleri KG52 och umgås och tittar på när hon jobbar.

På fredag är Linda tillbaka igen och då tar hon med sig Josse också som stannar över helgen. Det ska skvallras, tränas, drickas vin (utgång?) och bara vara. Tjejhelg, måla en tånagel eller två, ja ni förstår.


Kommentarer
Postat av: elin

glöm det!

du får aldrig tillbaka henne

:)

2011-01-20 @ 11:20:10
Postat av: Jasmine

Tss, du har haft henne i typ 18 år, nu är det min tur :)

2011-01-21 @ 10:46:09
Postat av: Emma

Galleri KG52, det är ju precis dit jag ska på föreläsning på tisdag! Tänkte passa på att glo på utställningen också, om det är Unbeautiful textile du ska se? Nu får du verkligen guida mig dit =) Ringer tidigt på tis ;)

Postat av: Jasmine

Yes, jag var och kollade på den, gillade bivaxlampan. Du får ringa så guidar jag, det är väldigt lätt att gå från centralen.

2011-01-22 @ 15:22:35
Postat av: Emma

Great! Fast jag hade kollat fel i schemat, det är på onsdag jag ska dit.. hitta på nåt på kvällen? :)

2011-01-22 @ 20:53:35
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback