Week of fun

Det här är en sån där vecka som ser helt galen ut i kalendern eftersom de allra flesta av dygnets minuter är uppbokade. I måndag var jag på xtravaganza och fick prata och motivera en ny grupp som nyligen börjat där, lärorikt för mig (och förhoppningsvis för de som lyssnade också).

I tisdags kom Malou och Louise över på middag, kul att hinna med sånt mitt i veckorna också :)

Igår mötte jag upp Elin och Linda efter jobbet, efter en het middag på Peppar (älskar att julpyntet är så galet där och fortfarande sitter uppe) innan vi mötte upp resten av gänget för att ta på oss clownskor och slänga klot på en bowlingbana. Jag var sämst, för mig är det som yatzy att bowla - noll talang och enbart tur.

Först var det lite nervöst på banan, jag hade nämligen lyckats välja en bowlinghall som inte hade alkoholutskänkning men någon hittade folköl i cafeterian och då blev vi vi genast mer mjuka i handlederna och bättre på att sikta. Alla utom jag alltså.

Nederlag och vinster firades på Tiki Room, i källaren på en fin restaurang låg det helt otippat en söderhavsbar med fantastiska drinkar på menyn. Där blir det återbesök!

   

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul att du får komma och prata och motivera andra! :)

Postat av: Emma

Dricker ni ur en sockerkaksform? Repris snart så jag får vara med =)

2011-01-28 @ 19:32:19
URL: http://emmabloggar.se
Postat av: Jasmine

Haha ja den ser nästan ut så, men det ska vara en vulkan och så var det lavan man drack =)

2011-01-31 @ 16:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback