Var kom energin ifrån?

Mycket märkligt att jag på bara någon timme gick från totalt kolli till energifull kvinna som plockade ner julpyntet, bar upp det på vinden, omorganiserade i förrådet och borrade upp duschdraperistång, alltsammans under tiden som jag hade tvättstugan. Mycket sjukt, måste varit full fortfarande när jag vaknade.

Sen åkte jag över till Emely och Einar igen, hängde där tillsammans med Magda och Johan, åt middag och spelade sällskapsspel. Kom hem sent, gick och la mig jättesent och kom ändå upp i bra tid idag.

Fika tillsammans Åsa i Gamla stan och sen pulkaåkning i Liljeholmen. Nu är klockan 18:30, tröttheten är av den sorten att det är ren tur att fingrarna råka trilla ner i koma på rätt tangent. Läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback