Hey hey John Blund, kom och ta mig

Hade sömn varit en OS-gren hade jag vunnit guld.

Så har det varit ända till nu. För andra kvällen har jag svårt att sova, det kryper i det högra benet, jag känner mig lätt illamående av värmen och ingen sida av kudden känns tillräckligt bra.

Ögonlocken känns som cement men jag kan inte ändå inte koppla av. Skulle vilja kolla klart på fotbollen (spännande!) men hoppar den eftersom jag måste upp tidigt imorn och behöver sova för att orka upp.

Borde väl kanske gå ut och gå en runda för att bli av med obehaget i kroppen men känner att jag inte riktigt har tid med det.

Trodde aldrig att jag skulle bli avundsjuk på det här men han ser ut att sova så gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback