Trosenblad och Pamp i Stockholm

2011 har bara nått halvtid och jag har ändå redna hunnit träffa Therese och Andreas fler gånger i år än vad jag gjorde under hela 2010. För det klickar vi på like-knappen.

De kom hem till mig sent i fredags och efter en mysig helgfrukost i lördag åkte de iväg på släktträff i Bålsta. På eftermiddagen åkte jag ut och hämtade dem. Då var tanken att vi skulle ha satt oss på någon uteservering, men det blev sådär som det ofta blir, att det är så kul hemma att man inte kommer iväg i tid. Istället kom vi till Snaps lagom till att uteserveringen stängde, men det fick bli drinkar och dans där inne istället.

Sen tog det lång tid innan vi kom hem pga. stopp för kaninjakt. Här ser ni Andreas göra en tjurrusning mot några ninisar, utan att lyckas fånga en enda. Men lika glad för det är jag för vissa av de där kaninerna är så inavlade att de får anses mer som skadedjur än något gulligt som man kan mata med maskrosblad.




På söndagen blev det glass på Skansen och sen middag hemma hos mig innan de åkte tillbaka till Göteborg. Kom snart tillbaka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback