Girls on Gotland 2011

Jag har blåmärken på kroppen, en röst som låter som rökig whiskey, sömnbrist, ont lite här och var och har gått upp minst 5 kilo. Det är nog många som skulle påstå att den här veckan på Gotland inte varit någon hälsoresa.

Jag håller inte med.

"Ett gott skratt förlänger livet" sägs det. Mina underbara, ROLIGA vänner kommer se till att jag blir långt över hundra år gammal. Så mycket kärlek, närhet och skratt. Blir tårögd när jag tänker på vilken tur jag har som har dem i mitt liv.

Att få prata ett språk som bara vi förstår, aldrig ha en kram längre än en armlängd bort, få dansa som en galning i solen, prata och bara vara.

Dat var så tomt, så tomt att vakna upp ensam här hemma. Tur att det här är början på en ny tradition och nästa år är vi tillbaka på fina Gotland. Då ska vi ha lättare bagage (lämna alla högklackade hemma), mera sol, se en rauk och skratta ännu mer. Jag längtar redan.

Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar dig med fina Jasmine!

2011-08-01 @ 20:26:46
Postat av: Emma

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback