Fred, kärlek och en sjukt bra festival

Det tog mig sisådär två dygn men nu har jag börjat återhämta mig från en vecka på Peace & Love-festivalen. Jag, Linda och hennes Leksandskompisar Lovisa, Johanna och Cicci bodde i ett av funkiscampingens största tält. Vi må ha varit det rörigaste campet men vi var ändå ensamma om att ha utomhusbelysning :)

Massa bra musik (såklart), massa öl och massa härliga människor. Strössla lite fantastiskt väder över det så har du ett framgångsrecept.

Att välja bästa konserten går inte. Maskinen var inte bäst musikaliskt men där var det de festaste röjet, Volbeat var bara rakt igenom grymt, Journey lät sjukt bra och det gjorde Kings of Leon också. Och The Strokes! Och The Arks Calleth You, Cometh I var tårframkallande.

Mest ledsen över att jag missade: Deadmau5, Wilmer X och 30 Seconds to Mars

Mest nöjd med: Senilsnörerna till mina solglasögon

Mest använda uttrycket: Oj oj oj...

Vanligaste måltiden: Makrill i tomatsås

Läskigast: Min stalker som jag skaffade mig redan i början på veckan

Roligaste mötet: Hitta Svante och Smed i funktionärsmatsalen

Bästa upptäckten: Varmt rödvin smakar som glögg

Känsla vid duscharna: Kvinnofängelse


Underbart med festival helt enkelt och skulle någon säga "här, ta min Hultsfredsbiljett" så skulle jag inte tveka en sekund. För nu har festivalförkylningen börjat gå över, ryggen har återhämtat sig från flera nätter på liggerunderlag och jag har ätit lite vanlig mat och då är jag liksom fit for fight igen.

Här - ett gigantiskt bildregn utan undertexter (för bilderna talar för sig själva):

                                        

Kommentarer
Postat av: Nina

Nästan (men bara nästan) så att jag blir sugen på att bo i tält och leva festvalliv ;) ser fantastiskt ut!

Postat av: Jasmine

Det ÄR fantastiskt! Få leva i en låtsasbubbla en vecka om året mår alla bra av :)

2011-07-07 @ 16:41:15
Postat av: Linda

Den bästa bilden är på Lovisa med våtservetter ahahahahahahaa <3

2011-07-08 @ 22:32:37
Postat av: Lovisa

Hahaha vilka underbart roliga bilder! Det här hade jag helt missat :) Tur att jag hoppade in på din blogg och fick mig ett antal goda skratt så här på måndagsmorgonen! :) Åh jag saknar P&L, vi måste tillbaka dit nästa år så är det bara!

2011-07-18 @ 11:41:28
URL: http://tambur.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ser ut som ni bodde på funkiscampingen, gjorde ni det? Åh nu längtar jag tillbaka! Men är fortfarande sjuk haha.

2011-07-18 @ 11:57:55
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback