Fest på ballen

Väldigt oplanerad utgång igår på Flustrets balkong. Men vem kan motstå en skön tjejförfest på Elins gård? Det slutade verkligen med en helkväll så därför ser det ut såhär på mitt skrivbord idag:


Är ovanligt piffig på kontoret eftersom jag gick direkt hit från tåget, både outfit och smink från gårdagen är kvar.

Vi började som sagt var hemma hos Elin, de andra grillade men sånt hann inte jag med så jag åt på tåget från Stockholm till Uppsala. Det måste ha varit en tropisk natt igår för jag satte inte på mig kavajen förrän vid 4-tiden imorse, det var alltså som gjort för att dansa på Balkongen hela natten. När det stängde fortsatte vi att headbanga på Bullit.


Sen började jakten på fyllemat och det är tydligen snålt med sånt en torsdagsnatt i Uppsala. Ett äpple på Statoil är INTE ett godkänt substitut:


Botan var min wingman för kvällen och mitt i det här dansklippet vill han ha ett snack med mig om min killsmak. Den duger inte, alla som jag föreslår ser tydligen ut som nördar. Alla som han förelår ser ut att vara riktigt kaxiga typer. Inget framgångsrecept, men jag uppskattar hans försök.


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt obehagligt att klicka upp ett videoklipp då man ser sig själv finnas med....inge mera sånt tack! :)

2011-07-08 @ 22:26:41
Postat av: Nina

Hehe, jag tycker att vi bara ska köra videoklipp på gotland ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback