Emma och Linda, den här lådan missade ni i stora skorensningen

Ah men åh, hur glad blir man inte av att hitta en bortglömd kartong under sängen och där ligger alla de skor som du saknade när du plockade fram sommarskorna från det stora förrådet? Man blir jätteglad!

Mina allra skönaste flipflops fanns där. Och mina allra första vans (som kommer från herravdelningen, Tobbe hade likadana). Och ett par bruna kilklackar med en alldeles lagom hög klack i trä, har inget minne av att jag köpt dem, men bra köp!

Man brukar säga att det vore bra om man kunde stoppa ner lycka i en låda och sälja den.

Det kan man - så länge den kommer förpackad i en skolåda.
(hur sjukt är det inte att jag tänkte sätta rubriken "Lycka i en låda" till det här inlägget och då kommer det upp att jag redan använt den rubriken, gällde säkert skor då också)




Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm ser nog allt lite som kan rensas bort där... :)

2011-06-22 @ 09:07:26
Postat av: Anonym

Max ett par. Max!

2011-06-22 @ 09:51:58
Postat av: Emma

Ja ett och annat par... =) Men strumpan är en keeper!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback