Planerad packning

Jag är ju inte direkt känd för att vara ute i god tid när jag ska packa. Natten innan avfärd (alternativt timmen innan jag åker) brukar vara det som gäller.

Nu måste jag packa i god tid och alltihopa ska vara klart innan jag åker till Stadion imorn och går på Foo Fighters för på torsdag morgon går tåget till Göteborg. Att packa inför den trippen på morgonen hade ju varit en baggis, men flyger ju direkt från Göteborg till Hamburg sen, måste alltså ha packat inför det också. Kräver lite mer eftertanke och att kasta ner lite vadsomhelst i väskan är ingen bra idé eftersom jag inte kan ta med mig hur mycket packning som helst.

Vi kommer inte att gå hem emellan konserten och utgång alltså behövs en outfit som passar till båda OCH som tillåter att jag får ner allting i fickorna och slipper ha väska med mig (handväska på en Scooterkonsert är som att ta med sig handväskan in på ett träningspass). Och sen något annat som funkar för lite tysk sightseeing på söndagen.

Efter en sån helg lär jag vara rätt slut när jag kommer hem sent på söndag kväll. Kommer nog inte vara i form för att packa festivalväskan som jag ska ta med mig till festivalbussen som avgår kl 07.00 måndag morgon. Den ska alltså också stå packad och klar innan jag åker till Göteborg.

Fixar jag det här som kommer jag för all evig framtid referera till det tillfället nästa gång jag får skäll för att jag är ute i sista minuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback