Fest på Birger, hej hej!

Jag vill aldrig fylla 30 för det kommer ändå inte gå att övertrumfa helgens 30-årsfest. Elin och Emelia bjöd in till kalas på BJ och det hade allt man kan önska; fantastiska värdinnor och gäster, levande musik, spex och dans.

När vi kom så fick alla gäster en personlig goodie-bag, där vissa innehöll lösmustascher. Det fanns tyvärr ingen fejkad ansiktsbehåring i min (men kondomer och shotsglas är inte fy skam det heller!), men jag lånade snabbt en från Sofia. När de andra tog av sina så behöll jag min på. Hela tiden fram till stängning.

Till middagen fick alla ett uppdrag som de skulle genomföra under kvällen, mitt var att jag skulle bryta på något annat språk. Där och då föddes tysken Günther och han var med hela kvällen. Ett stackars lammkött kom fram och var förvirrad:

"Alltså den där mustaschen gör att jag vet inte om jag ska highfivea och dunka dig i ryggen eller om jag ska ragga på dig."

Efterfest hos Frelle (Fritte och Pelle) och sen ta sig hemåt med skorna i handen, bara fötter mot asfalten och i ryggen hade jag solen som för redan för längsen gått upp över Domkyrkan. Älskart!


Elin och Emelia, fantastiska födelsedagsbarn!


Jag ställer aldrig upp på vimmelbilder, men det gör tydligen Günther 


JC och JQ


Glada hästar


Snygg-Emma och Snygg-Erik


Bra dans på bordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback