Kärlek vid första ögonkastet

Äntligen är den på plats!

För någon som älskar manglar och gamla
grejer så är det här rena drömmen. Den
står brevid sängen och kommer att
användas som skrivbord samtidigt som
jag kommer att ha min stora datorskärm
där så att jag kan kolla på film och tv från
sängen (och ha någnstans att sitta och
redigera bilder i storbild, yey!). Dator-
skärmen kommer att ställas på den bakre
skivan (syns ej på bilden) som fälls upp och
läggs ovanpå mangelrullen.


Fick lite andra idéer på vad jag ska hitta på
här hemma, vilken tur att jag har semester
så att jag hinner fixa och dona.








Kommentarer
Postat av: josefin

snyggt darling! kommer passa prima hemma hos dig!

2011-06-20 @ 11:38:57
Postat av: Jasmine

Tack så mycket sötnos! Du får komma och kika på den snart tycker jag ;)

2011-06-20 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback