E.L.F

Äntligen har mitt E.L.F-smink kommit. Emma har hyllat det flera gånger om och när något är så billigt så kan man ju passa på att testa en massa. Än så länge har jag bara hunnit leka med det som ska vara på läpparna och min favorit hittills är den här, en primer och plumper i ett. Testade den utan någon färg till och jag gillar nudelooken som det gav. Nästa gång jag beställer blir det en till sån så att jag alltid kan ha en väskan och en hemma.

Eftersom jag aldrig sminkar mig till vardags (tack tack generna för att jag fick mörka ögonbryn och fransar av naturen) så är det väldigt lite tid som jag lägger på att sminka mig vilket gör att jag kan typ noll om det och tycker att det är en djungel där ute på kosmetikaavdelningen. Tur då att det finns vänner som håller en uppdaterad!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också köpt den, men inte provat än. Är du nöjd med läppstiften? Du köpte dom från mineralserien va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback