Stukad läxa

Varför är det så svårt att lära sig att man inte ska klättra upp på högtalare och sen hoppa ner från dem om man har högklackat på sig?

Med jämna mellanrum så får jag mig en läxa (dvs varje gång jag trillar ner från ett bord, högtalare eller annan höjd), men för varje gång jag tar mig upp där utan att skada mig så försvinner allt det där jag lärt mig allt längre bort. I lördags var det klippt igen och foten gör fortfarande ont, fast nu har den börjat återta normal färg igen.

På lördag blir det ingen högtalardans med det känns ändå som att det här kan bli årets fetaste födelsedagsfest. Elin och Emelia har gemensam 30-årsfest på BJ och jag är löjligt taggad.

Så här såg det ut förra helgen när vi var på BJ:s stora sommarpremiär:




Kommentarer
Postat av: Emma

Ja att du aldrig lär dig.. Hoppas de läker fort för imorn är det ju dags igen =)

Postat av: Linda

Hehe man ser utvecklingen under kvällen, först bild nr1, fin sansad tjej..sen bild nr3 här börjar du bli i gasen..sen bild nr4 ett vilddjur! ;)

2011-06-11 @ 11:13:54
Postat av: Jasmine

Haha, det har du rätt i :) Man kanske ska kolla igenom bilderna redan under kvällen för att kolla vilken nivå man är på :p

2011-06-13 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback