Hejdå Västkusten för den här gången

Sitter på tåget hem just nu därför blir det inga bildbevis, men ni får tro mig när jag säger att så mycket barmark som jag sett den här helgen har jag inte sett sen i oktober förra året. Mötte upp grabbarna på stan när jag kom ner och det blev årets första utomhuslunch i solen nere vid vattnet.

Kvällen sen inledde jag, Tessan och Carro med drinkar på Heaven 23, en bar som ligger högst upp i Gothia Towers. Vi fortsatte sen till Hard Rock Café på Avenyn för god mat och mera drinkar. Såhär oplanerade brukar inte mina Göteborgsbesök vara men det var skönt att för ovanlighetens skull bara hänga hemma hos Tessan idag, prata ikapp oss, gå igenom bröllopsplaner och mölja gamla avsnitt av "Are you afraid of the dark?".

Som vanligt så känns det som att jag skulle kunna stanna minst en vecka till. Det pratades påskresa med bussen, och till alldeles nyss hade jag siktet inställt på det men jag såg nu att jag har jouren den helgen. Mycket kan man göra trots att man har jour men jag inte bara åkt bussen tidigare utan jag har också firat påsk med det gänget tidigare och det tar emot så in åt h*lvete att gå miste om påskbussen, men den och jourhelg är helt enkelt inte förenliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback