Klänningsnytt

Jag sa ju att jag hade hittat det perfekta tyget och här kommer en bild på det också.



Har bokat möte med en bekant som jobbar som designer och som alltid har på sig klänningar som är så fina att jag blir tårögd (true story). Håller tummarna för att hon ska ha tid och möjlighet att sy min klänning.

Här är en av inspirationsbilderna, jag vill ha lite tyllunderkjol för vidden och fallet, men den ska inte vara synlig som på bilden och rosetten får gärna vara lite större. Och så ingen kant uppe vid bysten.



Förutom att klänning är på gång så har jag kommit på ett tema för mitt tal och börjat skriva på det. Och om några veckor kommer jag ner till Göteborg och får chans att prata lite planer med brudparet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback