Ge mig helg. Typ imorn.

Det är onsdag idag, men det kan gärna få skynda sig att bli helg. Torsdag låter mest som transportsträcka tycker jag.

På fredag går jag och Emely och dansar ompa til vi dør till Kaizers. Nu jäklar blir det äntligen av!

Efter en bra konsert så sover man gott på tåg vet jag av tidigare erfaranheter. Alltså kommer det bli en angenäm resa ner till Göteborg på lördag. Där väntar en Tobbelunch på mig och sen fortsätter kvällen med drinkar, middag och Theresetid.

Hur kommer det sig att det alltid går för lång tid mellan västkustbesöken och när de väl kommer så är det som en livlina? Nåväl, livlina eller inte så ska det bli skönt att åka bort och komma hem på en och samma gång.


Jag vet att träden inte kommer att blomma än,
men lite barmark kan jag väl få önska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback