Grodan

Igår födelsedagsfirade vi Åsa på Grodan. En kombination av nya ansikten och sånna ansikten som jag inte sett på nästan tio år, kul! Och jag ville bara sno med mig alla glas hem för att de satt en söt liten groda på varje glas, men sånt gör ju inte vuxna, nyktra människor (borträknat min pappa som fick med sig både det ena och det andra från Sloppy Joes i Key West). Tog ingen bild, men tänk vanligt vinglas med en tryckt liten groda på. Är du där och känner dig full och orädd så ta ett åt mig, tack tack.

Jag gick hem ungefär samtidigt som tequilan kom in. Att fortsätta med ut och dansa lät kul i tanken men hade aldrig funkat i praktiken. Och vad jag vet sitter de fortfarande kvar och luktar på korkarna.



Jag och födelsedagsbarnet för någon månad sen på Polismuseet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback