Man måste se möjligheterna inte problemen

Arbetsuppgifter jag tycker är trevliga och kul när det är lugnt på jobbet: laminering

Arbetsuppgifter jag blir extremt stressad av när det är mycket på jobbet: laminering

När jag står och svettas och stressar vid laminerningsmaskinen (vääärldens mest långsamma och varma apparat) och det kommer in en käck kollega i kopieringsrummet och säger "Oj, vad gör du för nåt kul? Och du, är det inte ovanligt varmt här inne?" så brukar jag tänka att det finns alldeles för lite vapen på mitt jobb.

När det kommer in en sån där käck kollega och säger de där sakerna samtidigt som hon tuggar på sitt tuggummi med öppen mun så brukar jag tänka att det inte gör något att det inte finns så mycket vapen på mitt jobb eftersom det nog går att göra rätt mycket skada med en limpistol också.

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahaha, jag älskar hur du skriver, vapen haha :)

Postat av: Jasmine

Tack! Nu har jag vässat min brevkniv också så den tar jag med mig in i kopieringsrummet nästa gång :)

2011-05-06 @ 13:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback