Tänka sig bra

Brutna ben, blåmärken överallt, skärsår, det är sån smärta jag kan hantera. När det är yttre faktorer som har orsakat mig smärtan.

Men nu har jag ont i magen. Nästan så att det börjar göra gallstensont. Kan inte hantera det, vill bara gråta och ligga i fosterställning. Har i princip aldrig magont, min mage är en järnmage som man kan stoppa det mesta i (utom grädde) utan att den protesterar. Det är inget illamående det här, bara ren och skär knivhuggssmärta.

Ska ringa en hypokondrikerkompis som kan räkna upp alla tänkbara läskiga magsjukdomar så att jag som är motsatsen till hypokondriker ("Vadå inälvor som sticker ut genom köttsår i ryggen? Jaja, men de ska nog vara där") kan vifta bort alltihopa och tänka att det löser sig. Och simsalabim, bara genom tankens kraft så är jag frisk!

Det håller vi tummarna för ja.

Kommentarer
Postat av: josefin

nej gumman hur mår du? känner du dig bättre?

2011-05-19 @ 17:16:08
Postat av: Jasmine

Jag är bra nu, har ingen om vad det var som va fel. Det värsta med att inte veta vad det är som gör att det gör ont är att man inte vet hur länge hur det kommer att pågå, hur man botar det och undviker att få det igen.

2011-05-19 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback