Träningens dag

Det må så vara att jag missar Göteborgsvarvet, men då får jag chansen att vara med på Träningens dag istället som anordnas av Friskis&Svettis.

Jag var med på den förra året och är lite besviken över att de inte kör samma upplägg som då; utomhuspass i Rålis (och några parker till har jag för mig). Nu är det uppdelat på flera olika anläggningar som alla har olika program.

För egen del planerar jag kettlebells, spinning (90 min) och dans fuego (typ som zumba) på Sveavägen. Trist att missa rockspinningen på Lindhagen men det blir för hattigt att åka mellan olika anläggningar.

Kan redan nu tänka mig vilken träningsvärk det kommer att leda till...gillart!

Kommentarer
Postat av: josefin

vad kul det låter :) massa roliga pass.dock va inte zumba min grej kanske som uppvärmning. tråkigt de inte blir varvet kanske något annat år

2011-05-12 @ 16:29:16
Postat av: Jasmine

Zumban kommer bli en perfekt uppvärmning inför kvällen för då väntar inflyttningsfest hos en kompis, danspepp! :)

2011-05-12 @ 17:00:47
Postat av: Nina

Vad kul! Borde Friskis i Uppsala anordna, skulle vilja köra fler pass utomhus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback