Och som det levererades!

Herre min gud och dra mig baklänges på en liten vagn, vilket Valborg det blev!

Vi började med fin pannkaks- och champagnefrukost hos Jimmy, det var fullsatt på gården och solen lyste. Bättre start på dagen kan man inte få. Efter det fortsatte vi till Ekonomikum och tog plats på filten. En rosa häst vajade i vinden och visade vägen.

Trots att solen gick i moln stundtals så var det ändå varmt och stämningen på filten var på topp. Efter några timmar där så var vi några som gick vi hem till Stina för lite gårdshäng och för att lämna av filtar och allt sånt innan vi drog vidare till Birger Jarl. Galen dans på bord, stolar och högtalare.

Grillning och fest hemma hos JQ på kvällen och sen så avslutades det med efterfest hos Elin. Här önskar jag att kvällen tog slut för min del, men ibland är man dum i huvudet och gör fel. Så jävla onödigt att avsluta en fantastisk dag på det sättet, men det är bara att tugga i sig ångesten, lära av sina misstag och se till att aldrig göra om dem. Te på filten är nog inte en så dum idé ändå.

            
   
            
   


Kommentarer
Postat av: Emma

Äh, SÅ farligt var det ju inte... Visst "pinsamt", men vafan. Andra var ju värre!

Postat av: Emma

Äh, SÅ farligt var det ju inte... Visst "pinsamt", men vafan. Andra var ju värre!

2011-05-04 @ 15:02:07
URL: http://emmabloggar.se
Postat av: Jasmine

Det är väl inte så mycket det jag gjorde som är jobbigt (eller ja, det också såklart, men mest att jag inte hade koll) utan att andra uppfattade mitt beteende som obehagligt och jobbigt, inge kul att framkalla den känslan hos folk man tycker om.



Men jag gör som kungen och vänder blad, men har ändå det här i baktanken i fortsättningen.

2011-05-04 @ 16:21:24
Postat av: Emma

Äh vadå, klart nyktra människor blir irriterade på fulla =)



Förresten, vilken PUMA på bild nr 6!

2011-05-05 @ 14:03:54
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback