Träning och stretch

Gick runt igår och tyckte att det var märkligt att jag inte hade mer träningvärk efter lördagens trippelpass.

Jag behöver inte undra längre, den kom idag. Konstigt vore väl annars, när jag skulle stretcha efter spinningen så halkade jag mest omkring på golvet, var helt genomsvettig.

Det blev verkligen en lyckad mix med styrketräning först (kettlebells), där jag förvisso höll igen lite på benen och gick all in på överkroppen, konditionsträning (spinning) efter det och innan passet var jag osäker på om jag skulle orka med ett 90-minuterspass men det var en jättebra instruktör så tiden flög fram. Älskar den där spagettikänslan i benen när man kliver av cykeln och gå med stela cykelskor mot omklädningsrummet. Avslutade med dans fuego (påminner om zumba) där hela kroppen fick skaka av sig den sista energin.

Letar knästrectchtips och hittade den
här sidan, där det är nr 4:8 som verkar vara bäst för mig. Men visst blir man lockad av nr 4:6 också? Sällan har väl fotriktiga sandaler och förförisk pose kunnat nämnas i samma mening.


Kommentarer
Postat av: Nina

Skön träningsdag! Hahaha ja visst blir man sugen allt ;)

Postat av: Anonym

Ja, man får inte glömma att alltid ha lite sug i blicken när man stretchar :)

2011-05-24 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback