Fredagspresent

Ni ska få en present av mig! Det har varit lite väl mycket våld här i bloggen så för att ni inte ska få för er att jag går runt och slåss mest hela tiden till vardags (undantaget örfilsfesten med Samir i lördags) så ska jag vara snäll och ge bort en lista över mina manliga favoritbloggar (kvinnorna spar jag till nästa gång jag behöver bättra på mitt rykte). Varsågoda!

Wayne Nilsson - Så bitter och så rolig. Bjuder på bra musik och veckans djur. Svär med stil.
Fredrik Backman - Pappaledig frilansjournalist. Det är så svårt att veta vem som är roligast, Fredrik som talar utan att tänka eller hans fru som försöker trimma honom i lämpligt socialt småprat på förskolan. Jag har hittills missat bloggfikat (varje torsdag kl 20) men ser fram emot att få tillfälle att vara med snart.
Hannes Hervieu - Standupkomiker och politiker som får båda delarna att funka ihop i bloggen. Enligt senaste inlägget ska han börja bjuda ännu mer på sig själv, like-knapp på det!
Joel Josefsson - Här är inget ämne för litet, stort eller banalt att tas upp men man kan allt som oftast räkna med att det kommer att kännas relevant trots att man själv aldrig reflekterat över det tidigare.
Viktor Milonjic - Nyligen bröt han ut träningsdelen ur bloggen så den finns här numera, men läser man dem parallellt så får man en perfekt mix av träningsupptakten inför ett ironmanlopp och en blogg med roliga skyltar, vardagsbetraktelser och jakten på kärlek.

Egentligen så skulle det bara vara en fem i topp men nu i veckan så har jag läst ikapp mig i Andreas Hellströms Spring för fan och det är något så ovanligt som en rolig löparblogg (jodå jag läser "vanliga" löparbloggar också och de är bra, men det händer inte ofta att jag skrattar högt när jag läser dem).

Se så, nu har jag serverat fredagsmyset åt er, bara att klicka sig fram i väntan på Så ska det låta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback