För beige är ju nästan samma färg som människohud

Imorgon är det dags för en något försenad halloween/födelsedagsfest. Jag kommer att vara utklädd till en galen seriemördare känd från filmens värld.

Allra bäst hade varit om jag hade haft en sådan där orange fångdräkt och för en stund så tänkte jag sy ett par orange byxor men det kan bli lite tajt med tid till det med tanke på att jag bara har imorgon eftermiddag på mig att sy. Därför blir det en väldigt neutral helbeige outfit istället. Och så masken såklart. Och vattenkammat hår.

Någon som kan gissa vem jag ska vara?

Kommentarer
Postat av: Tove

Usch! Det är min hatseriemördare, fy så otäck!

2011-11-26 @ 19:21:18
Postat av: Jasmine

Jag håller med, väldigt obehaglig är han! Jag blir nästan rädd för min egen spegelbild...

2011-11-26 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback