"Hur fan hamnade jag här?"

Ni vet den där katastroffyllan som ni haft? Ja den där som var så sjukt urflippad och fylld av minnesluckor.

För min del går den under betäckningen "golfbanefyllan" eftersom jag vaknade upp vid nionde hålet på Tylösands golfbana.

Det var den där helgen då vi var ute med
bussen och ingen vet riktigt vad som hände.

Över ett år har gått, men nu vet vi vad som hände.

I fredags så lyssnade jag och Linda av vår diktafon som var med på den resan. En diktafon som jag hängde runt min hals, slog på och sen inte kom ihåg att stänga av förrän tre timmar senare.

Nu vet vi hur länge jag sov på golfbanan, hur många gånger de försökte stänga in mig i bussen eftersom jag inte riktigt var i "utgångsform", vilken låt det är jag äääääälskar (Silent Shout med The Knife) och hur viktigt det är med vatten. Och hur det låter när man mår lite dåligt.

ALLT finns fångat på band. Tänk på det ni när ni vill jämföra vems katastroffylla som var värst.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att "katastrof fylla" fått ett nytt namn och en ny division -"golfbanefylla" :)

2011-11-07 @ 21:26:17
Postat av: Nina

Är vi verkligen säkra på det här med att Rutger ska med på fredag? Ser (hör) framför mig hur det kommer låta när vi lyssnar av dagen efter, haha.

2011-11-07 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback