Das weekend

Efter för lite sömn och mycket att göra på jobbet så var jag rätt sliten igår kväll. Krister var här och vi hade en lugn kväll, lagade och åt god mat, drack vin och spelade sällskapsspel.

Idag har jag gjort ett hästjobb i tvättstugan (och då finns det ändå några högar tvätt kvar som jag hoppas hinna med imorn) och nu går jag och plockar här hemma och väntar på Nina och Linda. Jag är egentligen sjukt utgångssugen, men tanken är att vi ska ha lugn kväll.

Och det är kanske lika bra det för imorn ska jag och Nina iväg på vattengympa. Har inte varit på det sen i våras så det ska bli riktigt kul att komma tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hyfsat lugnt blev det ju i alla fall, men liite sent kanske ;) Nya tag med vattengympan nästa gång! Tack för en underbar helg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback