Heliga helg

I fredags frågade en kollega (sådär som man brukar fråga på fredagseftermiddagen) vad jag skulle göra i helgen. Jag tyckte att jag hade en ganska lugn helg planerad framför mig (börja med middag på fredagen, hjälpa kompisar att renovera sitt hus på lördagen och sen åka till Uppsala och gå ut och ta en drink, promenad och tjejhäng på söndagen och avsluta med en slapp söndagskväll med mys och film), men det höll inte min kollega med om.

"Min helger är heliga för mig, därför vill jag inte planera in så mycket" sa hon.

Min helger är heliga för mig också, det är ju då jag har tid för allt det där skojiga som inte hinns med på vardagarna.

 
Såga ved och bygga vedlår (eller förvaringsskåp för tjusig gravid kvinna) i Tallkrogen


Våra goda drinkar på Stationen, min (till vänster) var en otroligt välgjord Whiskey sour, mums!

Det är nog tur att det inte finns några bilder från fredagens middag att visa upp. Vi var på O'Learys och jag beställde in det kladdigaste på hela menyn - kycklingvingar och revbensspjäll. Förvandlades till charmig tjej som behövde få ölen matad till sig för att inte kladda ner hela glaset. Inte så gulligt nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback