Moi moi!

Nä, det blev väl inte så himla lugnt i lördags som vi hade tänkt oss, drinkar och prat till tidig morgon hemma hos Knös där det hela slutade med att vi spontanbokade en Finlandskryssning. Skoj!

Mindre skoj var det att jag skulle showa loss och visa att jag i bästa rockerstil kunde glida på knäna och riva av ett tufft luftgitarrsolo. Det slutade med brännmärken på knän och fötter och sen så låg jag där som en skadad insekt på rygg. Nä, man är inte 20 längre...

Eftersom vi la huvudet på kudden strax innan 5 på morgonen så blev det sovmorgon istället för vattenjympa. Jag och Nina satte oss på tåget till Uppsala och där mötte jag upp Elin, Kain och Lizette. Vi åt en underbar lunch på Crêperie Lemoni (gå dit om ni inte varit där än) och efter det blev det en promenad där vi (i jakten på ett mysigt fik) förundrades över Uppsalas vackra fasader. Vi hamnade till slut på Unico och fortsatte skvallret där till Krister kom och hämtade mig.

Åkte ut till hans pappa, blev bjudna på middag och tog med oss Vicce hem. Efter muffinsbak var jag så trött att ögonen gick i kors på mig. Då är det här det finaste man kan säga till mig:

"Ska vi sätta oss i soffan och kolla på tv och så kan du somna i mitt knä?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback