Vad man gör när man inte har några planer

Vi planerade inte ett dugg men hann ändå med en del.

När jag kom i fredags så var det dags för favoritsysslan: titta på kakel (som inte alls var kakel den här gången utan brädor). Sen blev det besök på nya Bolandcity (gamla Draget), jag köpte årets skönaste sockor, känns som att ha ett par ut och invända sälungar på fötterna och är så varma att man kan gå naken in i en igloo utan att frysa.

Middagen intogs på
Brostugan och jag fick det godaste jag vet: Tengs vårrullar. Skulle utan problem kunna äta det minst en gång i veckan utan att tröttna.

På lördagen blev jag serverad krebbelurer lagom till Melodikrysset. Det var gott, men mastigt.



Löste hela (behövde bara ringa en vän på en av frågorna)!

Det var ju helt underbart höstväder i lördags så vi cyklade ner på stan, hade systemkameran med oss och lekte loss med den i domkyrkan och uppe vid slottet. Det är Krister som har bilderna, men jag ska plocka på mig dem och visa några lyckade här sen. Creperiet Limon fick ytterligare ett besök, nästa gång jag går dit måste jag se till att ha plats för efterrätt också.

På söndagen kunde vi tacka den nya vintertiden för lite extra sovmorgon (och ljuset på morgonen var också välkommet). Åkte ut till Fyris Park och hittade precis det som vi var på jakt efter, jag ville ha pussel och Krister skulle fixa skridskor till Vicce.

Fick tag på tre pussel och efter att ha spenderat en stor del av söndagskvällen på golvet så kan ju ju säga att jag kommer bli imponerad om vi kommer bli klara med något av dem.


Här är vi fortfarande vid gott mod, men kom inte ens så långt som till att få ihop ramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback