Det är lyx att ha hemmet fullt av vänner

Hur lyxigt är det inte att komma tillbaka från semestern och bli välkommnad hem dubbelt upp? I lördags stod Krister och Vicce på Arlanda och tog emot mig och igår när jag kom hem till Stockholm så hade Emma lagt fram det här paketet till mig :)


Det innehöll lite e.l.f-grejer som hon hade beställt åt mig.


Mitt hem är öppet för alla och just nu bor Emma hos mig och nästa vecka kommer Linda och flyttar in i kollektivet. Tre tjejer i en liten etta med ett badrum kan ju låta som rena självmordsuppdraget, men jag tror att det kommer att gå fint. Vi känner ju varandra utan och innan och vet hur vi är och fungerar.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kanske joinar kollektivet nån helg framöver :)

2011-09-20 @ 16:53:21
Postat av: Linda

<3

2011-09-20 @ 17:51:20
Postat av: Emma

=) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback