När jag mötte vägskylten

Var det inte ganska länge sen jag skadade mig? Tycker jag har hållit mig rätt skadefri sen trappolyckan på kåren. Men idag var det klippt igen. När jag gick till Maxi för att handla så öste regnet ner, alltså hade jag luvan på regnjackan uppfälld. Jag gick lätt framåtlutad, hade rätt dålig sikt och så PANG! Jag gick in i en vägskylt. Inte bara i stolpen, nejdå lyckades träffa ena hörnet på själva skylten. Har nu en bula i golfstorlek som pryder pannan. Den tillsammans med ett skrapsår på hakan ger mig den där härliga misshandlade looken.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det har dröjt länge nu tycker jag =)

Postat av: linda

ursäkta mitt hån garv
ha Ha HA!
Gumman då ja du har hålllt dig bra där från skador inte som förr när dina skador löste av varandra. Ses puss

2007-08-18 @ 12:46:46
URL: http://lindsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback