Är det inte midsommar snart?

Herregud vad laddad jag börjar bli inför midsommar! Bara att planera inför det är ju hur kul som helst.  Förra året hade jag den stora äran att få vara med på förstklassigt firande i Björklinge och i år blir det en repris, men denna gång så går jag hela vägen med en tvådagars hos familjen Larsson.

Förra året dyrkade vi ju golv, får se var som händer i år?

Jag har iaf lagt in en beställning om sol. Skrev att jag t.o.m kan betala lite svart om det är det som solgudarna kräver.

Och en soldans! Hör ni det? Om det behövs så kan jag en soldans också. Barasåattnivet.

Kommentarer
Postat av: Stefan

HÄRLIGT! Jag har oxå lagt in flera beställningar på sol och klarblå himmel, nån liten lätt sommarbris till vind.

Ännu ej bekräftat av vädergudarna men jag tror att det ska gå. Sen att meterologerna har börjat sia om raka motsatsen skiter jag i, det e ju fan inte dom som bestämmer!

Postat av: Jasmine

Meterologer? Baaah! När hade de rätt senast? Solgudarna har ju lite kiss and makeup to do nu när det har varit jämngrått den senaste veckan.

2009-06-10 @ 05:20:52
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback