Patiens

Okej, det där med att köra bil är kanske inte min grej, men jag vet vad som är det!

Idag lyckades jag få ut Harpan två gånger i rad och båda gångerna var det ett ess som var det sista kortet jag vände upp.

Känner att jag borde få någon typ av pris för det här, exempelvis ett körkort. Det går också bra med en weekend till Malta för där är det tydligen lättast att köpa ett körkort. Det tredje alternativet är att jag får lite fler spel till mobilen eftersom jag helt klart behöver större utmaningar nu efter mina strålande resultat i Harpan och
Bubble Breaker.



Jag tror att bakgrunden till mina framgångar är att jag också har Harpan i iPoden och har därmed ytterligare en chans att öva upp min talang.

Kommentarer
Postat av: Josefin

grymt. duktig du är.ja kan aldrig lägg ut den

2009-09-10 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback